Avantūristiskā melodrāma „Viņas atklātības nakts”
Uz skatuves darbojas tikai divi aktieri – vīrietis un sieviete. Tas ir dialogs. Dialogs par mīlestību. Aizraujoši savērptais lugas sižets notur skatītāja uzmanību līdz pēdējam izrādes brīdim. Tā viegli sākas un negaidīti beidzas. Pjērs, lugas varonis, satiek jauniņo Džuljetu, ar kuru grib pavadīt tikai brīnišķīgu nakti. Bet šī tikšanās maina visu viņa dzīvi.
Daiļās Džuljetas lomu spēlē apburošā un skatītāju iemīļotā Ļiza Arzamasova, jauna un talantīga aktrise, kura ir filmējusies gandrīz četrdesmit kinofilmās, bet kuru skatītāji galvenokārt atceras no seriāla „Tētuka meitiņas” („Папины дочки”). Kļuvusi vecāka, Ļiza sevi spilgti pieteica seriālos „Brāļi Karamazovi” („Братья Карамазовы”), „Dostojevskis” („Достоевский”), „Velni” („Бесы”), „Lapseņu midzenis” („Осиное гнездо”), „Jekaterina. Pacelšanās” („Екатерина. Взлет”). Bet pilnmetrāžas filmas „Cienīgtēvs” („Поп”) ar Sergeju Makovecki, „Pīlādžu valsis” („Рябиновый вальс”), „Mans mīļais tētis” („Мой любимый папа”) ar Nikolaju Dobriņinu, „72 stundas” („72 часа”), „Pārinieks” („Напарник”), „Trepalovs un maciņš” („Трепалов и кошелек”) un „Manas otrās sievas portrets” („Портрет моей второй жены”) galīgi nostiprināja viņu profesionālas aktrises statusā. Skatītāji iemīļoja arī Pirmā kanāla projektu „Ledus un liesma” („Лед и пламя”), kurā Ļiza pārī ar daiļslidotāju Maksimu Staviski ieguva otro vietu.
Ne visai veiksmīgā komersanta Pjēra lomā aktieris Valērijs Nikolajevs (laikam nav tāda cilvēka, kurš nebūtu redzējis par tik populāru kļuvušo filmu „Buržuja dzimšanas diena” („День рождения Буржуя”). Lieliskais aktieris, talantīgais režisors un horeogrāfs Valērijs Nikolajevs ar milzīgiem panākumiem filmējas gan krievu, gan ārvalstu filmās. Aktieris ir izskatīgs, apburošs un neparasti harizmātisks.
Divu talantīgu un skaistu cilvēku duets ir izdevies neparasti harmonisks.
Lugas žanru var definēt kā avantūristisku melodrāmu ar komēdijas zemtekstu. Taču neskatoties uz dzirkstošo ironiju, lugai ir ļoti dziļa jēga.
Organizē SIA “Maketika”